Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам няколко въпроса.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имам няколко въпроса.

    Карам БМВ в момента, но съм решил да го махна и да си взема 156, но не зная какво трябва да се гледа по нея, какъв двигател е най-добър и други такива работи. надявам се като сте запознати с тея коли да можете да ми помогнете.
    P.S. Извинявам се ако темата не и е местото тук.

  • #2
    Има няколко подобни теми.Сега задаваш няколко въпроса след няколко страници ще прерасне в борба бензин дизел и в крайна сметка ще бъде заключена.И няма да получиш конкретен отговор.Щом си избрал модела сам е по добре да решиш кубатура,гориво и т.н.Каквото ти сърце иска.
    sigpic
    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

    Comment


    • #3
      Значи насочвам се към 1.8 мотора бензин 144 hp(мраза дизелите по принцип). Интересува ме дали са им скъпи частите и дали са калпави (разбира се с разумно каране), защото много говорят че ако се счупи нещо трябва да се обесиш. Ама пък на мен на БМВ-то горивния ми филтър е 45 лева, а на един приятел на 145 му беше 20-тина лева. Само с едно две изречения ако може някой да каже.

      Comment


      • #4
        Цените на частите мисля че вече са в границите на разумното.Тук има доста колеги с 1.8 и няма оплаквания от моторите.По-големите кубатури са рискови защото не се знае кой "Шумахер" ги е карал, но това е валидно за всички марки.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от jorryy Покажи съобщение
          Значи насочвам се към 1.8 мотора бензин 144 hp(мраза дизелите по принцип). Интересува ме дали са им скъпи частите и дали са калпави (разбира се с разумно каране), защото много говорят че ако се счупи нещо трябва да се обесиш. Ама пък на мен на БМВ-то горивния ми филтър е 45 лева, а на един приятел на 145 му беше 20-тина лева. Само с едно две изречения ако може някой да каже.
          1.8 е хубаж мотор. Не може да се каже, че не върви. Нито пък, че кой знае колко върви. Ако вземеш 1.8 обаче после ще съжаляваш, че не си взел 2.0.

          1.8 с чип става ного приятен иначе, но и 2.0 с чип става още по-приятен.

          Разликата е, че на 2.0 имаш още 2 ролки и ремък за балансиращите валове които при 1.8 ги няма. Но пък тях ги сменяш на 60 000 км. Кефа цена няма по принцип. Аз ако бях намерил също толкова запазена кола но 2.0 мотора шях да предпочета него
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            И аз мислех да предложа 2.0 защото разликата е малка.1.8 сигурно го слагат за да имитират разнообразие от мотори?
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
              И аз мислех да предложа 2.0 защото разликата е малка.1.8 сигурно го слагат за да имитират разнообразие от мотори?
              Ами 1.8 е един никакъв мотор. Нито слаб, нито мощен. Все не си в категорията на някой когато трябва да се гониш... или си прекалено по-малко коне от другия или с много повече... 2.0 е друга бира обаче...
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от jorryy Покажи съобщение
                Карам БМВ в момента, но съм решил да го махна и да си взема 156, но не зная какво трябва да се гледа по нея, какъв двигател е най-добър и други такива работи. надявам се като сте запознати с тея коли да можете да ми помогнете.
                P.S. Извинявам се ако темата не и е местото тук.
                Пичове човека иска от БМВ на Алфа, требе да му се океже пълно съдействие баси.....
                Драги - по мое мнение Алфата няма кофти двигател, има кофхти народ дето кофти подържа......1.8 е компромис между икономичност и мощност, двойката е по мощна и с един ремап е бомба....
                Гледай да попаднеш на гледан автомобил, и не гледай 1.8 ли е или 2.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #9
                  Да, Ферарист е прав. Аз търсих с 2.0 да е ама колата която намерих беше много запазена и изобщо даже и не се замислих за това че е 1.8 И съм доволен де. разликата не е голяма м/у двата мотора, но ако намериш 2.0 и е хубава колата вземай я.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Все не си в категорията на някой когато трябва да се гониш...
                    Аз го гледам от друг ъгъл.Но ако става въпрос за забавление предпочитам или просто да си ръчкам колата или да се гоня с някой по-голям от мен,просто за адреналинче.С малките не се занимавам защото е срамно.Когато мислех какъв мотор да избера първоначално се спрях на 1.8.Добре че си промених мнението защото сега съм несъмнено доволен.
                    sigpic
                    "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Пичове човека иска от БМВ на Алфа, требе да му се океже пълно съдействие баси.....
                      Драги - по мое мнение Алфата няма кофти двигател, има кофхти народ дето кофти подържа......1.8 е компромис между икономичност и мощност, двойката е по мощна и с един ремап е бомба....
                      Гледай да попаднеш на гледан автомобил, и не гледай 1.8 ли е или 2.....
                      Ние не знаем от какво БМВ слиза да не се изложим нещо.
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #12
                        е аз слизам от 316 компакт. От начало ми харесваше, но после взе да не се осеща да има рез. Не че се е сдухало, а си е слабо 102 кс. А и зимата го няма никъде. Навъртел съм с него 20 000 за една година и 3-4 месеца и съм сменил един радиатор и един съединител и сега ми се налага предницата че в Бг е неизбежно, за това питам как е, дали е здрава. Значи според вас 2.0 е по-добре, ама нали все пак трябва да се плащат и разните ти граждански и данъци ( от друга страна и това е важно.) В интерес на истината веднъж се плаща, ама пък всяко удоволствие се заплаща. Ако има някой с 2.0 да кажа как плаща. Благодаря Ви за мненията, ако има някой да допълни нещо Моля....

                        Comment


                        • #13
                          Намери си хубава ( да ти хване окото ), 2.0 - няма да съжаляваш... Разликата в разхода е миниатюрна, но 11 конье - са си 11 конье... Има един ремък и две ролки повече. Това е разликата.

                          Comment


                          • #14
                            определено 2.0 и няма да съжаляваш..относно подръжа и 1.8 и 2.0 са еднакви
                            Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                            Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                            Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                            Comment


                            • #15
                              ако те интересува размера на данъка, то във всяка община си е различно
                              ето тука може да видиш колко пари е данъка за твоята община, като инфо
                              1.8 ТС - 106 КВТ
                              2.0 ТС - 114 КВТ
                              http://pariteni.bg/Calcs/5/1ff1de774005f8da18.html

                              Comment

                              Working...
                              X